مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 10:152021-09-26حوادث

بسته خبری پلیس| از کشف 55 کیلو مواد مخدر تا توقیف موتورسیکلت لوکس غیرمجاز


جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 55 کیلو و 854 گرم انواع مواد مخدر و دستگیری 115 نفر در رابطه با جرائم مرتبط با سرقت و مواد مخدر در عملیات های سه روز گذشته پلیس استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ یوسف سپهوند اظهار داشت: در اجرای طرح های مختلف انتظامی و با بهره گیری از تمام توان و تجهیزات پلیسی، طی 72 ساعت گذشته، 59 سارق دستگیر شدند که در اعترافاتشان 122 فقره انواع سرقت کشف و اموال کشف شده از سارقان به مالباختگان تحویل شد.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات ها، همچنین 56 نفر در خصوص جرائم مرتبط با مواد مخدر دستگیر و مقدار تقریبی 55 کیلو و 854 گرم انواع مواد مخدر نیز از آنها کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: طی این عملیات ها، 4 دستگاه خودرو و 4 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

سپهوند در ادامه گفت: در مبارزه با قاچاق کالا نیز در عملیات های سه روز گذشته، انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی 16 میلیارد و 740 میلیون ریال از قاچاقچیان کالا، کشف شد.

توقیف 2 موتورسیکلت لوکس غیرمجاز در عملیات پلیس اراک جانشین فرماندهی انتظامی استان از توقیف 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز به ارزش تقریبی 9 میلیارد ریال در عملیات پلیس شهرستان اراک در این شهرستان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس| از کشف 55 کیلو مواد مخدر تا توقیف موتورسیکلت لوکس غیرمجاز

بسته خبری پلیس| از کشف 55 کیلو مواد مخدر تا توقیف موتورسیکلت لوکس غیرمجاز